2014. június 15., vasárnap

Női órák az Intézetben * Pune, RIMYI*

A második hetet tapossuk, nagyon élvezem. Az Intézet shopjában már sikerült pár dolgot bevásárolni, hamarosan lesznek kötelek a nappalim falán, alig várom! Beszereztem bandázst is, és buggyos jóganadrágot ami már régóta nagy álmom volt, illetve vékony jógaövet. Plusz az erkélyemen fellógatva találtam egy 3 méteres övet, valószínűleg az előző bérlő hagyta itt nekem ajándékba :) Már csak takarókat szeretnék szintén beszerezni, nagyon jó minőségűt lehet kapni az intézet jógaboltjában.
Női órák az Intézetben...minden héten kettő van, szerdán és szombaton. A most szerdai óra gyilkos volt, szó szerint. Rengeteg kitartás, 3 perces Urdhva Hastasana, ugyanennyi idő eltöltése Utthita Hasta Padasana-ban, a karjaim kicsit belehaltak. Sok előrehajlás ülve és állva egyaránt, minden pózt hosszan kitartottunk. Kemény volt nagyon.

Domborkép Gurujiról az Intézet külső falán
A szombati női órát Gulnaz tartotta, fantasztikus volt, csak ezt tudom mondani. Rengeteg csipőnyitást és előrehajlást gyakoroltunk végig, nagyon élveztem. Gulnaz tanítási stílusa számomra abszolút testhez álló, vidám, dinamikus és tele humorral, lelkesítő még akkor is amikor néha oda-oda csap a hátamra. Ezzel az órával be is fejeződött a második hét, az előrehajlások hete, a saját gyakorlásaim alatt is próbáltam erre fókuszálni, illetve a csípő nyitásra, ami minden nap a porondon van.
Szombaton volt szerencsém egy csodás helyre eljutni itt Pune-ne belül, a hely neve Shinde Chatri Temple, befejezésül néhány kép erről a csodáról.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése